Rakotzbrücke, most mých snů

10/10/2017


Vidět tenhle most jsem chtěla už pár let dozadu. Přemluvila jsem rodinku abychom se tam konečně vydali. Vzala jsem i přítele Tádu a ráno 5. července jsme jeli směr Německo.Nechtěli jsme navštívit jen most a projeli si i okolí. Já hlavně teda chtěla vidět ten most. Kvůli ničemu jinému bych tam nejela.



Odpoledne jsme dorazili na místo. Na parkovišti jsme všichni byli zděšeni poznávačkami aut. Byl to tam samý Čech! Kdo by to řekl. Ale ani jsem se tomu nedivila. Od parkoviště to už bylo kousek k jezírku, kde se kamenný most nacházel. Prvně jsme došli na místo, odkud byl krásný pohled. Most se opravdu zrcadlil tak, jako na fotkách z instagramu. Okolo mostu všude zeleň, která se taktéž zrcadlila na hladině. Prostě nádhera. Celý jezírko jsme si obešli dokola. Já s Tádou samozřejmě s foťákem v ruce jsme tam lítala jak praštěná a fotila jsem každý moment, abych místo pořádně zachytila do obrazovky mého mobilu.

 

Můžu tohle místo jen doporučit. Pokud máte rádi přírodu, tohle místo si oblíbíte jako já.

Plánujete tohle místo navštívit a nebo jste už tu byli?

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tak to je krása! Vypadá to jako z nějakého fantasy obrazu, vůbec se nedivím, že jsi to tak toužila vidět.

    OdpovědětVymazat