Začala jsem chodit do autoškoly

12/05/2017


Rozhodovala jsem se hodně dlouho nad tím, zda si udělat řidičák nebo neudělat. Když jsem chodila na střední a bylo mi 18, řidičák jsem ještě nechtěla protože jsem v tom věku vypadala tak 15 let a ostatní řidiči by koukali a divili se, že za volantem sedí nezletilé dítě.

Asi tak nějak mé pocity v té době. Pak jsem nastoupila do Prahy na vysokou a tam jsem na řidičák neměla vůbec čas a ani chuť. Co si budeme povídat, v Praze mají obrovskou výhodu, mají tam metro, takže jsem jezdit autem nepotřebovala a řidičák by se mi válel někde v šuplíku mého psacího stolu. Po ukončení vysoké školy jsem se vrátila zpět do Pardubic


A teď v době kdy mám přítele, který bohužel ze zdravotních důvodů auto řídit nemůže už řidičák potřebuji a chci. Je to otravné jezdit narvaným autobusem a nemít tu volnost jet si kam se mi zachce. TAKŽE! Od poloviny listopadu jsem přihlášená v autoškole a chodím zatím na hodiny teorie. Zbývá mi ještě lekce zdravovědy a po ní vzhůru do pořádného provozu.
Jsem opravdu zvědavá jak mi to půjde. Pořád jsem váhala nad tím, zda je dobrý nápad se učit řídit v zimě na klouzavých silnicích a sněhu ale u nás v nížině to s tou zimou snad tak hrozný nebude a aspoň budu mít na silnicích trochu toho adrenalinu. Už se na to docela těším.


Pak už jen závěrečky a hurá vstříc novým dobrodružstvím na cestách. Budu vás určitě včas informovat.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Taky jsem začala chodit do autoškoly v zimní sezóně. Zkouškový jízdy jsem dělala v lednu ráno, kdy byla tma a pod nulou, takže to klouzalo. Člověk je ale lépe připravený na opravdovou jízdu už bez pomoci. Určitě to zvládneš!

    OdpovědětVymazat